Niestety od dzisiaj zaczynam pisać testy gimnazjalne.... Polski juz za mną :) poszło mi nieźle.
Jutro jeszcze najważniejsza dla mnie matma , bo w tym kierunku chce wybrac liceum. W czwartek angielski
- najłatwiejszy wiec luz nie stresuje się.
A po wszystkim imprezka ze znajomymi :D nie moge sie doczekać :P




i jak po testach? na pewno full punktów będzie:)
OdpowiedzUsuńZapraszam do mnie na rozdanie :)
zapraszam u mnie rozdanie
OdpowiedzUsuń